Termékleírás készítés


Egy webáruházban az egyik legfontosabb információt a termékről a termékleírás nyújtja.

Termékleírás készítésÉppen azért kiemelkedő fontosságú, hogy termékleírásaink szövege mind helyesírás szempontjából, mind pedig stilisztikailag jó minőségűek legyenek.

Ne felejtsük el ugyanakkor azt sem, hogy a termékleírással kell meggyőznünk vásárlóinkat arról, hogy vegyék meg a termékünket. A termékleírásnak tehát egyúttal motiválnia is kell a látogatókat a vásárlásra. Ahhoz, hogy el tudjunk adni egy terméket, először fel kell hívnunk rá figyelmet, majd pedig fel kell keltenünk a fogyasztó érdeklődését. Végül, ha elértük, hogy kialakuljon a fogyasztóban egyfajta vágyakozás a termék iránt, akkor érdemes tényleges vásárlásra biztatni.

Mindezek mellett keresőoptimalizálás szempontjából is rendkívül fontos a megfelelő minőségű tartalom, hiszen a Google elsősorban a jó minőségű tartalom alapján rendezi sorba a találatokat. Így minél jobb és tartalmasabb szöveget készítünk, annál jobb eséllyel kerül előre a keresőkben webáruházunk.

A termékleírás típusai

A legtöbb webáruház esetében a termékadatlapok alapvetően kétféle termékleírást tartalmaznak: egy rövidet és egy részletes termékleírást.
A rövid leírás rendszerint az adott kategória listaoldalán jelenik meg, míg a termék részletes adatlapján mindkét leírás típus megjelenik.

A termékleírásnak egyszerre több funkciót is el kell látnia. Egyfelől fontos, hogy keresőbarát legyen a termékleírás, tehát a keresőmotorok (Google, Bing, Yandex, Baidu stb.) számára releváns tartalmat mutasson be. Ennek érdekében célszerű, ha a termékleírás legalább 300 szó terjedelmű, és megfelelő számban tartalmaz ismétlődő kulcsszavakat (kulcsszó sűrűség). Másfelől a termékleírás elad! Nem csupán termékinformációk közlésére szolgál, hanem arra is, hogy eladjuk vele a terméket vagy szolgáltatást.

Emellett létezik egy harmadik termékleírás típus is, amely azonban nem a webáruházunkban jelenik meg, hanem a keresőmotorok, például a Google találati listájában. Ez az ún. meta leírás. A meta leírásnak rendkívül fontos szerepe van, mert egyfelől segít a keresőmotoroknak meghatározni, hogy miről is szól az oldal, másfelől ez lényegében egy ingyenes hirdetési szöveg is, hiszen ez alapján dönti el egy látogató, hogy elnavigál-e az adott oldalra.

Készíttesd el velünk a termékleírásokat!

Ajánlatot kérek!