Feladat: Marketing


PPC kampánymenedzsment
Google Adwords kampányok kezelése A Google AdWords az egyik legelterjedtebb kattintás alapú (PPC – Pay Per Click) online hirdetési rendszer. Ez azt jelenti, hogy az Adwords hirdetések megjelenítéséért nem kell fizetni, mivel az elszámolás kattintás alapú. Fizetni tehát csak akkor kell, ha egy látogató ténylegesen rákattint a hirdetésére, meglátogatja weboldalát, vagy felhívja vállalkozását. […]

PPC kampánymenedzsment (Adwords – Etarget – Facebook)


Az 1990-es években az internet megjelenésével a marketing számára egy teljesen új csatorna nyílt meg. Az első webáruházak megjelenését követően hamar felismerték, hogy az interneten keresztül számos kisebb, szétszórtan elhelyezkedő fogyasztó csoport érhető el. Az ún. hosszú farok elmélete (2004) szerint a fizikai korlátok megszűnésével, a hálózatosodás, a globalizáció terjedésével olyan réspiacok is megnyíltak, […]

Affiliate partnerprogramok indítása


Minden weboldal és webáruház esetén kulcsfontosságú, hogy minél több információt szerezzünk a látogatóinkról. Egy online áruház esetében különösen fontos, hogy pontos információnk legyen arról, hogy a vásárlóink, mely termékek iránt érdeklődnek a legaktívabban, mennyit időt töltenek el az oldalon, milyen termékeket hagynak a kosárban, hol hagyják félbe a megrendelési folyamatot. Szakértő segítséget nyújtunk […]

Automatikus látogatottsági jelentések



Chat rendszer
Egy webáruház esetében nagyon fontos az állandó interaktív segítségnyújtás a vásárlóknak, erre szolgál a chat-es ügyfélszolgálat. Sok esetben csak azért halasztja el a vásárló a vásárlást, mert egy számára fontos információt hiányol a weboldalról és ennek hiányában nem hozza meg a döntést. Amennyiben azonban azonnal, erőfeszítés és várakozás nélkül felveheti […]

Webshop chat ügyfélszolgálat